25% kaikki aidot hopeakorut
ostaessasi 2 tai useamman

Ehdot


Yleistä

Näitä yleisiä myynti- ja sopimusehtoja ("Ehdot") sovelletaan, kun kuluttaja ("sinä") tekee tilauksen osoitteessa www.glitter.fi ja siihen kuuluvien sivujen ("Verkkosivut") välityksellä. Sopimus tehdään sinun ja Glitter OY:n, liiketunnus 1907297-9, ("Glitter/"me") välille. Yhteystiedot ja muuta tietoa Glitteristä löytyy Verkkosivuiltamme. Ehdot soveltuvat kaikkiin sopimuksiin, jotka sinä kuluttajana solmit Glitterin kanssa.

Kaikki hinnat Verkkosivuillamme on ilmoitettu euroina (EURO). Hinnat sisältävät voimassa olevan arvonlisäveron. Tarvitset huoltajan luvan Verkkosivuilta tilaamiseen, jos olet alle 18 vuotta.

Varaudumme mahdollisiin kirjoitusvirheisiin, tuotemuutoksiin, hinnanmuutoksiin ja väripoikkeamiin sekä loppuunmyyntiin. Pidätämme oikeuden olla myymättä tuotetta virheellisellä hinnalla silloin, kun hintavirhe on niin selkeä, että on ilmeistä tiedon olevan virheellinen. Mahdolliset suositukset ovat vain suosituksia, jotka perustuvat henkilökohtaisiin käsityksiin. Teemme töitä sen eteen, että kuvamme olisivat kuvaavia ja todellisuudenmukaisia. Emme kuitenkaan voi vakuuttaa, että kaikki kuvat heijastavat tuotteiden todellista ulkonäköä. Emme ole vastuussa Verkkosivujemme tiedoista, jotka ovat lähtöisin kolmansilta osapuolilta.

Kaikki petosyritykset ilmoitetaan poliisille ja Glitter pidättää oikeuden kaupan purkuun petosepäilyn yhteydessä. Glitterillä säilyy täysi omistusoikeus kaikkiin tuotteisiin siihen asti, kunnes Glitter on vastaanottanut täyden suorituksen tuotetta vastaan.

Sinun yhteystietojasi tullaan käsittelemään ainoastaan Glitterin ja yhteistyökumppaniemme toimesta. Yhteystietojasi ei koskaan myydä tai muutoinkaan luovuteta kolmansille osapuolille ilman sinun hyväksyntääsi.

Ellei toisin mainita, verkkokaupassamme myytävät ja markkinoitavat tuotteet löytyvät varastostamme. Päivitämme saatavuutta jatkuvasti ja pidätämme oikeuden pienempiin poikkeuksiin.

Verkkosivujemme kampanjat ja tarjoukset voivat poiketa myymälöidemme tarjouksista ja kampanjoista.

Verkkosivut ja sen sisältö ovat meidän tai yhteistyökumppaneidemme omaisuutta. Tiedot ovat suojattuja muun muassa tekijänoikeudellisten ja markkinointioikeudellisten säädösten nojalla. Tämä tarkoittaa, että tavaramerkkejä, toiminimiä, tuotenimiä, kuvia, grafiikkaa, muotoiluja, ulkoasua sekä tietoja tuotteista, palveluista ja muuta sisältöä ei saa kopioida tai käyttää ilman meidän etukäteistä kirjallista lupaa.




Tilaus & vahvistus

Tehdäksesi ostoksia Verkkosivujen kautta, sinun on hyväksyttävä Ehdot. Sitoudut noudattamaan Ehtoja kokonaisuudessaan nämä hyväksyessäsi. Lisäksi hyväksyt ja vahvistat, että olet saanut tiedon henkilötietojen ja evästeiden käytöstä.

Hyväksymällä Ehdot tilauksen yhteydessä, sinun ja Glitterin välille muodostuu sitova sopimus. Tilatessasi hyväksyt myös maksuvelvollisuutesi tilauksen kokonaissumman osalta. Vastaanotetusta tilauksesta lähetetään automaattisesti sähköpostitse tilausvahvistus rekisteröimääsi sähköpostiosoitteeseen. Saat ensimmäisessä vaiheessa alustavan vahvistuksen. Kun pakettisi on pakattu ja valmis lähetettäväksi, saat toisena vaiheena lopullisen tilausvahvistuksen. Tämä tilausvahvistus toimii myös täysimääräisen maksusuorituksen jälkeen takuutodistuksena.

Glitter pidättää oikeuden poikkeuksiin tuotteiden toimituksessa siinä tapauksessa, että varastosaatavuus on ollut virheellinen tilauksesi ajankohtana. Voit tehdä tilauksen Verkkosivuilla vuorokauden ympäri. Tavarat poimitaan normaalisti seuraavana arkipäivänä.




Maksaminen

Glitter tarjoaa yhteistyössä Klarna AB:n (liiketunnus 556737- 0431) kanssa useita maksutapoja Klarna Checkout-palvelun kautta. Klarna AB:n tarjonta sisältää maksamisen kortilla, laskulla, kuukausilaskulla, osamaksulla, Klarna Direkt palvelulla sekä verkkopankilla maksamisen Danske Bankin, OP:n, Säästöpankin, S-pankin, Aktian ja Nordean kautta. Hyväksyessäsi Glitterin Ehdot ja maksaessasi Klarna Checkout-palvelun kautta hyväksyt myös Klarna AB:n ehdot. Ajankohtaiset Klarna AB:n ehdot löytyvät täältä.




Toimitus

Alle 30 euron (EURO) tilauksiin lisäämme 3,90 euron (EURO) lähetyskohtaisen lähetysmaksun lähetyksen painosta tai koosta riippumatta. Käytämme Postia kumppaninamme Suomessa tehtäviin toimituksiin. Tavarat toimitetaan yleensä postin kirjeellä suoraan postilaatikkoon tai postipakettina lähimpään Postin toimituspisteeseen. Kirjeet mitkä eivät mahdu postilaatikosta viedään lähimpään toimituspisteeseen ja saat ilmoituksen tekstiviestillä.

Pyrimme toimittamaan tilauksesi 4 - 6 arkipäivän kuluessa tilauksesi vastaanottamisesta, kuitenkin sillä varauksella, ettei tuote ole loppunut varastostamme.


Kirjeistä sekä paketeista, joita ei voida toimittaa postilaatikkoon, lähetetään ilmoitus tekstiviestillä. Olethan siksi tarkka ilmoittaessasi matkapuhelinnumerosi. Postitoimipaikkaan lähetettyjen tuotteiden noutamiseksi tarvitset lähetyksen seurantanumeron/lähetystunnisteen sekä henkilötodistuksen.

Kaikki lähetykset tulee noutaa 14 päivän sisällä toimituspisteessä ennen kuin ne palautetaan meille. Lue tästä lisää alla olevasta kohdasta "Noutamaton lähetys".

Noutamaton lähetys

Peruutusoikeus ei koske noutamatta jätettyjä paketteja. Noutamatta jätetyistä paketeista peritään maksu. Tämä vastaa kustannuksia, joita meille aiheutui paketin lähettämisestä ja palautuksen vastaanottamisesta. Jos kauppahinta on yli 30 €, veloitetaan maksuna 30 €. Jos kauppahinta on alle 30 €, veloitetaan tilauksen arvo. Postipakettina postin noutopisteeseen jätetyistä paketeista ilmoitetaan tekstiviestillä matkapuhelimeesi, ja niitä säilytetään 14 päivää. Kirjeet, jotka eivät mahdu postilaatikkoosi, toimitetaan lähimpään noutopisteeseen, ja niistä ilmoitetaan tekstiviestillä. Noutamatta jätetyt paketit palautetaan meille.




Peruuttamisoikeus

Me emme ole tyytyväisiä ennen kuin sinä asiakkaana olet tyytyväinen. Ostaessasi Glitteristä sinulla on aina 30 päivän peruuttamisoikeus, ja ALE-tuotteiden osalta 14 päivän peruuttamisoikeus. Peruuttamisaika alkaa sinä päivänä, kun vastaanotat tuotteen. Sinetöityjen tuotteiden palauttaminen hyväksytään ainoastaan, jos sinetti on ehjä. Palautettujen tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja alkuperäisessä pakkauksessaan mahdolliset merkkilaput mukanaan. Jos näin ei ole, tullaan maksunpalautuksessa vähentämään 100% kyseisen tuotteen arvosta arvonalennusvähennyksenä.

Toimitukseenne liitetään palautusasiakirjat: palautuslomake ja palautusosoitetarra. Palautuksissa tulee aina käyttää Glitterin omia palautusasiakirjoja. Glitter perii palautuksesta 3,90 euron (EURO) maksun, joka hallinnoidaan jälkikäteen. Jos sinulta puuttuu palautusosoitetarra tai jos sinulla on kysymyksiä palautuksiin liittyen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteessa customerservice@glitter.fi tai puhelimitse 09-23 11 37 73 (arkisin 10.00-13.00). Voit myös palauttaa tuotteen/tuotteet mihin tahansa myymälöistämme.

Me emme vaihda tuotteita (käsitellään palautuksena ja uutena ostoksena).




Palautus

Mikäli haluat palauttaa tuotteesi, voidaan tämä tehdä kahdella eri tavalla: postitse Postin välityksellä tai lähimpään valinnaiseen myymälään. Huomioikaa, että me emme vaihda tuotteita postitse tai liikkeessä (käsitellään palautuksena ja uutena ostoksena).

Näin palautat tuotteet postitse:

1. Lähetyksen mukana tulee kaksi lähetysluetteloa. Täytä toinen ja lähetä se palautuksesi mukana.

2. Suosittelemme sinua käyttämään palautuksessa alkuperäistä toimituspakkausta.

3. Käytä lähetyksessäsi saamasi palautusosoitetarraa ja liimaa se kiinni lähetykseen. Toimita lähetys tämän jälkeen lähimpään Postin asiamiespostiin.

4. Palautuksen kustannus on 3,90 euroa (EURO), joka vähennetään palauttamiesi tuotteiden maksunpalautuksesta.

5. Maksunpalautus palautetusta lähetyksestä tehdään 14 päivän kuluessa samalla maksutavalla, jolla olet maksanut tilauksesi. Klarna AB suorittaa maksunpalautuksen.

Näin palautat tuotteet liikkeeseen:

1. Sinulla on mahdollisuus palauttaa tuotteesi/tilauksesi haluamaasi Glitter-myymälään. Ota mukaan tuote sekä molemmat tilauksesi mukana tulleet lähetysluettelot.

2.Toimita palautus liikkeen myyjälle ja esitä voimassa oleva henkilöllisyystodistus (jos joku toinen toimittaa palautuksen liikkeeseen puolestasi tulee tämän henkilön esittää oma ja sinun henkilöllisyystodistus).

3. Saat myyjältä kirjallisen vahvistuksen (toisessa lähetysluettelossa), että olemme vastaanottaneet palautuksesi.

4.Verkko-ostostesi maksunpalautusta ei voida suorittaa liikkeessä. Maksunpalautus tehdään Klarna AB:n toimesta samalla maksutavalla, jonka olet valinnut oston yhteydessä. Saat sähköpostitse vahvistuksen Glitterin asiakaspalvelulta heti, kun palautuksesi on hallinnoitu ja kun sinun maksunpalautuksesi on suoritettu suoraan Klarna AB:n toimesta.

Palautukset Glitterin liikkeisiin ovat ilmaisia. Ota yhteyttä Glitterin asiakaspalveluun mahdollisten kysymysten osalta.

Muista, että sinä asiakkaana olet vastuussa palautuksesta siihen saakka, kunnes olemme vastaanottaneet ja rekisteröineet sen. Pidäthän siten palautuskuitin tallessa. Palautus voi kestää jopa 14 päivää ennen kuin se on vastaanotettu ja käsitelty varastossamme.




Reklamaatio & virhe tuotteessa

Jos olet saanut viallisen tai väärän tuotteen, otathan meihin yhteyttä mahdollisimman pian virheen havaitsemisen tai väärän tuotteen vastaanottamisen jälkeen, ja viimeistään kahden kuukauden kuluessa virheen havaitsemisesta tai väärän tuotteen vastaanottamisesta. Yhteydenotosta tulee käydä ilmi tiedot virheestä, tuotenumero ja sinun tilausnumerosi.

Reklamaatio korvataan aina ensisijaisesti uudella tuotteella. Jos tätä vaihtoehtoa ei voida tarjota, asiakkaalla on täysi palautusoikeus.

Reklamaatioihin sovelletaan Suomen kuluttajansuojalakia (38/1978) ja mahdollisen riitaisuuden yhteydessä Glitter noudattaa kuluttajariitalautakunnan suosituksia sekä EU:n verkkovälitteistä riidanratkaisua.




Maksunpalautus

Hyvitys tehdään 14 päivän kuluessa samalle maksutavalle, jolla maksoit tilauksesi. Palautuksen hoidosta vastaa Glitterin asiakaspalvelu. Hyvityksen suorittaa Klarna AB. Palautuksesta aiheutuneita toimituskuluja ei palauteta. Mahdolliset palautettuihin tuotteisiin käytetyt alennukset on käytetty, eikä niitä voi siirtää muihin tuotteisiin.

Palautettaessa osta 3 maksa 2 -tuotteita, voimassa on seuraava: ilmaisen tuotteen palautusta ei hyvitetä, koska kyseistä tuotetta ei ole koskaan veloitettu. Jos palautat maksamasi tuotteen, mutta päätät säilyttää ilmaisen tuotteen, veloitamme ilmaisen tuotteen. Tämä tarkoittaa, että hyvitämme vain ilmaisen tuotteen ja meille palauttamasi tuotteen välisen erotuksen.

Palauttaessasi tuotteita, joissa on useamman tuotteen ostovaatimus prosenttialennuksen saamiseksi: voit säilyttää alennuksen vain, jos tuotemäärä vastaa ostovaatimusta. Tämä tarkoittaa, että hyvitämme vain palautuksesi ja pitämäsi tuotteen/tuotteiden alennuksen välisen erotuksen.




Evästeet

Kuinka käsittelemme evästeitä?

Evästeet ovat pieniä tekstitiedostoja, jotka on tallennettu kävijän tietokoneeseen ja joita voidaan seurata kävijän sivustossa. Glitter.fi:ssä käytämme seuraavia evästeitä:

1) Sessionscookies (väliaikainen eväste, jota käytetään vain istunnon aikana).

2) Kestävät evästeet (evästeet ovat jäljellä tietokoneellasi, kunnes poistat ne tai ne kunnes ne vanhentuvat).

3) Esi-evästeet (vierailemasi verkkosivuston määrittämät evästeet).

4) Kolmannen osapuolen evästeet (evästeet, jotka on määritetty muusta verkkosivustosta kuin missä vierailet).

5) Samankaltaiset tekniikat (tekniikoita, jotka tallentavat tietoja selaimessa tai laitteessa samalla tavoin kuin evästeet).

Käytämme evästeitä parantaaksemme tarjoamiamme palveluita. Jotkut palveluistamme tarvitsevat evästeitä, jotta sivusto toimisi kunnolla, kun taas muut evästeet parantavat palveluita sinulle. Käytämme evästeitä analyyttisiin tietoihin liittyen palvelujemme käyttämiseen ja toimintojen, kuten sijainnin ja muiden tehtävien tallentamiseen. Käytämme myös evästeitä kohdistamaan sinulle tärkeää ja asianmukaista markkinointia.

Voitko hallita evästeiden käyttöä itse?

Selaimesi tai laitteen avulla voit muuttaa evästeiden käytön ja laajuuden asetuksia. Siirry selaimen tai laitteen asetuksiin, jos haluat lisätietoja evästeiden asetusten muuttamisesta. Esimerkkejä asioista, joita voit säätää ovat kaikkien evästeiden estäminen, ainoastaan ensimmäisen osapuolen evästeiden hyväksyminen tai evästeiden poistaminen, kun suljet selaimen. Huomioi, että jos evästeet on poistettu käytöstä tai poistettu kokonaan, kaikki sivun ominaisuudet eivät välttämättä toimi oikealla tavalla, esimerkiksi et ehkä voi käydä tietyissä sivuston osissa tai et ehkä voi vastaanottaa räätälöityjä tietoja kun vierailet sivuillamme.




Ylivoimainen este

Glitter ei ole vastuussa viiveestä, joka johtuu olosuhteista, johon Glitter ei ole voinut vaikuttaa kuten esimerkiksi lakoista, sodasta, tulipalosta, salamaniskusta, terroristihyökkäyksestä, muutetusta lainsäädännöstä sekä virheestä tai viivästyksestä alihankkijoiden palveluissa tässä mainitun olosuhteen takia. Nämä olosuhteet muodostavat vapautusperusteen, joka merkitsee vahingonkorvauksesta ja muista seuraamuksista vapautumista. Jos tällainen tilanne ilmenee, Glitter tiedottaa siitä sinulle tilanteen alkaessa ja sen päättyessä. Jos tilanne on kestänyt yli kaksi kuukautta, sekä sinulla että Glitterillä on oikeus purkaa kauppa välittömästi.




Ehtojen muutokset

Glitter varaa oikeuden tehdä muutoksia Ehtoihin milloin tahansa. Kaikki Ehtoja koskevat muutokset julkaistaan Verkkosivuilla. Muutoksia sovelletaan siitä lähtien, kun sinä hyväksyt Ehdot (uuden oston tai Verkkosivujen vierailun yhteydessä). Glitter suosittelee, että vierailet Verkkosivuilla säännöllisesti saadaksesi tietoa Ehtojen muutoksista.




Yksityisyydensuojakäytäntö

Yksityisyydensuojakäytännössä kerromme kuinka keräämme ja käytämme henkilötietojasi, mitkä ovat sinun oikeutesi ja kuinka soveltaa niitä. Voit lukea yksityisyydensuojakäytännön täältä.



Kirjaudu sisään
Valitse maa
SWE NOR DEN FIN